Ik heb een klacht

Bij Cargoods doen we ons uiterste best om je naar alle tevredenheid te helpen. Toch kan het onverhoopt voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent over de service die je hebt ervaren. Dan willen we je toch vriendelijk vragen om je klacht aan ons kenbaar te maken. Dit kan door ons een email te sturen, of het contactformulier op onze website in te vullen. Onze medewerkers zullen uw klacht bekijken en proberen deze klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Na ontvangst van je klacht krijg je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht er meer tijd nodig zijn dan zullen we dat tijdig melden. Mocht je hier geen prijs op stellen, dan kun je ook altijd contact opnemen met Stichting Webshop Keurmerk. Cargoods is aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk.

Stuur je je klacht liever per post?

Postadres
Cargoods B.V.
Den Uitvanck 9-d
5688 XG Oirschot
Nederland